پشتیبانی اپل از مشتریان خود در توییتر

آیا با آیفون یا مک خود مشکل دارید ؟ پس بجنبید که اپل در توییتر به یاری شما می پردازد .

اپل به تازگی از یک اکانت جدید با نام کاربری @AppleSupport در توییتر پرده برداری کرده است . در توضیحات مربوط به اکانت جدید توییتر، اپل گفته است که : “ما اینجا هستیم تا راهنمایی ، ترفندها و اطلاعات مفیدی را که بهشان احتیاج دارید را در اختیارتان قرار دهیم و چنانچه پرسشی دارید خب چه خوب همینجا بپرسید تا پاسخ دهیم”

به عنوان اولین پست آموزشی ، اپل چگونگی کار بر روی لیست های معمولی در اپلیکیشن Notes را در چک لیست بررسی کرده است و با اسکرین شات ها ، اسلاید شوی آموزش پله به پله را برای یاری مشتریان خودرائه داده است .

بسیاری از شرکت ها چه شرکت های تکنولوژِی و چه غیر تکنولوژی برای پاسخگویی به مشکلات و سئوالات مشتریان خود به توییتر پا گذاشته اند ، گزینه ای که بسیار راحت تر از تماس تلفنی و یا ایمیل می باشد . توییتر هم در این زمینه امکان ارسال پیام های مستقیم کاربران به شرکت های مد نظر را تا ۱۴۰ کاراکتر به همراه لینک و اسکرین شات فراهم آورده است .

حساب کاربری @AppleSupport پس از گذشت کمتر از سه ساعت از پرده برداری شدن به سرعت بیش از ۳۶۰۰۰ فالور به دست آورد و حدود ۳۰۰ سئوال و مشکل کاربران را پاسخ داد ، که شامل سئوالاتی بود که کاربران به صورت عمومی پرسیده و یا در پیام های مستقیم مطرح کرده بودند .

شما می توانید برای حل مشکل خود چنانچه بسیار پیش پا افتاده است در صفحه پشتیبانی اپل توییت کنید و یا چنانچه نیاز به جزییات بیشتری است آن را به صورت مستقیم برای اپل ساپورت پیام کنید .

کمپانی اپل اکانت های دیگری در توییتر دارد ،  برای Apple Music ، App Store ، iTunes و ایستگاه رادیویی Beats 1 ، همچنین اپل یک اکانت دیگر برای Apple Music با نام Apple Music Help دارا می باشد . این اولین بار است که اپل یک اکانت توییتر برای پشتیبانی تمامی محصولات و سرویس های خود ارائه داده است .

آپدیت : هم اکنون که در حال نوشتن این مطلب هستم تعداد فالورهای اکانت پشتیبانی اپل به تعداد ۱۸۳۰۰۰ نفر رسیده است .

منبع : CNET

به سیبیا پیوندید و جدیدترین اخبار اپلی را در ایمیل تان دریافت نمایید

ایمیل خود را وارد کنید

ما به حریم خصوصی شما احترام می گذاریم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *